PASLAUGŲ TEIKIMO SĄLYGOS
MB Preila delnuose, į. k. 306228191, Preilos g. 4A-2, 93130 Neringa, atstovaujama direktorės Sandros Matulienės (toliau vadinama – Paslaugos teikėjas) ir Paslaugos gavėjas, prisijungęs prie elektroninės svetainės www.preiladelnuose.lt, išsirinkęs teikiamą paslaugą (toliau vadinamas – Paslaugos gavėjas), toliau kartu vadinamos Šalimis, o kiekviena atskirai Šalimi, sutinka su šiose sąlygose Paslaugų teikėjo teikiamų paslaugų sąlygomis ir laikomas sudaręs susitarimą (toliau – Sutartis) su Paslaugos teikėju:
- SUTARTIES OBJEKTAS
1.1. Paslaugos teikėjas teikia paslaugas – organizuoja mediacijos, psichoterapijos, jogos, edukacijos, dailės, šokių ir kt. veiklų mokymus, seminarus pagal pasirinktą paslaugų paketą (toliau Sutartyje vadinama Paslaugomis).
1.2. Paslaugos teikiamos Paslaugos teikiamos 2023 m. kovo 01 d. iki 2023 m. gruodžio 31 d. Preiloje.
1.3. Visos kitos Paslaugos sąlygos, kurių nenurodytos šioje Sutartyje, yra nurodytos Paslaugos teikėjo internetinėje svetainėje: www.preiladelnuose.lt.
1.4. Paslaugos gavėjui save identifikavus ir prisijungus prie savo paskyros bei pasirinkus Paslaugos paketą Paslaugos teikėjo internetinėje erdvėje www.preiladelnuose.lt, pasirinkta Paslauga yra neatskiriama šios Sutarties dalis ir Sutartis vykdomą pagal pasirinktą Paslaugos paketą.
1.5. Sutarties sąlygos vykdomos kartu su internetinėje svetainėje www.preiladelnuose.lt pasirinktu Paslaugos paketu, pasirinktu laiku, pasirinktu maitinimo tipu ir kita, ko nenumato ši Sutartis.
- ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2.1. Šios Sutarties šalys Sutarties vykdymo metu privalo bendradarbiauti. Jeigu kyla kliūčių, trukdančių tinkamai vykdyti šią Sutartį, kiekviena Sutarties šalis privalo imtis visų nuo jos priklausančių priemonių toms kliūtims pašalinti.
2.2. Šalys iki paslaugos teikimo pradžios likus 15 dienų, esant apmokėtam rezervacijos mokesčiui, kartu aptaria išskirtinius, Paslaugos gavėjo pageidavimus apgyvendinimo, maitinimo, paslaugos teikimo laiko klausimais, jei tokie rastųsi.
2.3. Šalys įsipareigoja vykdyti savo pareigas šios Sutarties nurodytais terminais ir sąlygomis.
- PASLAUGŲ TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Paslaugos teikėjas užtikrina įgyvendinti www.preiladelnuose.lt numatytas Paslaugas laiku, kokybiškai, vadovaujantis aukštais profesiniais standartais ir visuotinai pripažinta praktika.
3.2. Siekiant, kad Paslaugos būtų suteiktos kokybiškai ir atitiktų Paslaugos gavėjo interesus, Šalys bendradarbiauja viena su kita.
3.3. Paslaugos teikėjas įsipareigoja apgyvendinti Paslaugos gavėją dviviečiame ar triviečiame kambaryje.
3.4. Paslaugos gavėjui suteikiamas maitinimas Paslaugos teikimo vietoje pagal iš anksto pasirinktą ir užsakytą maitinimo paketą internetinėje svetainėje www.preiladelnuose.lt. Maitinimo meniu pasirenkamas užsakant iki Paslaugos rezervacijos. Paslaugos teikėjas pasilieka teisę keisti maitinimo asortimentą atsižvelgiant į sezoniškumą ir galimybes.
3.5. Pasirinktu Paslaugos teikimo laiku ir pasirinktu terminu Paslaugos teikėjas suteikia Paslaugos gavėjo pilną pasirinktų sričių kompetentingų specialistų paslaugą pagal pasirinktą Paslaugos paketą.
3.6. Paslaugos teikėjas įsipareigoja kuo skubiau informuoti Paslaugos gavėją apie bet kokias aplinkybes, keičiančias ar galinčias pakeisti tinkamą numatytų Paslaugų įgyvendinimą.
3.7. Paslaugos teikėjas atsako už teisingos ir tikslios asmeninės informacijos pateikimą Paslaugos gavėjo reikalingą Paslaugos pristatymui internetinėje svetainėje.
3.8. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti pasirinkto Paslaugų paketo turinį ir pobūdį.
- PASLAUGŲ GAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
4.1. Paslaugų gavėjas įsipareigoja registracijos metu internetinėje svetainėje www.preiladelnuose.lt nurodyti tikslius asmens bei kontaktinius duomenis.
4.2. Paslaugos gavėjas rezervacijos mokesčio apmokėjimu patvirtina, kad yra tinkamos sveikatos būklės ir jo fizinė bei psichinė sveikata leidžia priimti/gauti Paslaugų teikėjo teikiamas Paslaugas.
4.3. Paslaugų gavėjas įsipareigoja informuoti Paslaugų teikėją apie maitinimo pageidavimus, galimą maisto produktų netoleravimą, alergijas ir kt. iki rezervuojant Paslaugą.
4.4. Paslaugos gavėjas įsipareigoja informuoti Paslaugų teikėją apie bet kuriuos išskirtinius asmeninius pageidavimus pasirinktu Paslaugos teikimo laikotarpiu.
4.5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja www.preiladelnuose.lt nurodytais terminais apmokėti rezervacijos mokestį bei sumokėti už Paslaugą.
4.5. Paslaugų gavėjas įsipareigoja nereikalauti iš Paslaugų teikėjo veiksmų, prieštaraujančių šiai Sutarčiai ar ES bei Lietuvos Respublikos teisės norminiams aktams, atlikimo.
4.6. Paslaugų gavėjas Paslaugos teikimo laiku apgyvendinimo ir Paslaugos teikimo vietoje įsipareigoja laikytis bendros visuotinai pripažintos elgesio tvarkos, ramybės miego valandomis, gyvenamoje vietoje užtikrinti švarą, bei tvarką.
- KAINA IR ATSISKAITYMO SĄLYGOS
5.1. Atlyginimas Paslaugų teikėjui už teikiamas Paslaugas apskaičiuojamas pagal internetinėje svetainėje www.preiladelnuose.lt pasirinktą ir užsakytą Paslaugos paketą.
5.2. Į paslaugų kainą yra įskaičiuoti visi Paslaugų teikėjo patirti paslaugų parengimo kaštai, visi Paslaugų teikėjo mokami mokesčiai, kitos išlaidos, susijusios su Sutarties įsipareigojimų vykdymu.
5.3. Mokėjimai atliekami eurais į Paslaugų teikėjo nurodytą banko sąskaitą www.preiladelnuose.lt. Už suteikiamas Paslaugas Paslaugų gavėjas sumoka Paslaugų teikėjui pasirašius Sutartį www.preiladelnuose.lt, t. y. patvirtinus sutikimą su šiomis Paslaugos teikimo sąlygomis per Paslaugų gavėjo elektroninėje erdvėje susikurtą asmeninę paskyrą.
5.4. Už Paslaugas Paslaugų gavėjas gali atsiskaityti: naudodamasis elektronine bankininkyste; mokėjimo (kredito arba debetine) kortele. Juridiniams asmenims taip pat suteikiama galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu į Paslaugų teikėjo sąskaitą, nurodomą Paslaugų gavėjui siunčiamoje išankstinėje PVM sąskaitoje faktūroje, mokėjimo paskirtyje nurodant Paslaugų gavėjui suteiktą užsakymo numerį.
5.5. Fiziniams asmenims apmokant Paslaugą už kitą asmenį pavedimo informacijoje rekomenduojama įrašyti asmens, už kurį apmokama Vardą ir Pavardę. Juridiniams asmenims, atsiskaitantiems pavedimu ar elektronine bankininkyste, rekomenduojama pavedimo informacijoje perduoti įmonės kodą greitesniam mokėtojo identifikavimui. Tokiu būdu užsakymas sistemoje bus greičiau patvirtinamas.
5.5. Paslaugą Paslaugų gavėjas gali užsakyti iš anksto, apmokėjus www.preiladelnuose.lt. nurodyto, pasirinkto ir užsakyto Paslaugos paketo rezervacijos mokestį.
5.6. Likusi Paslaugos kainos dalis yra sumokama likus 15 dienų iki Paslaugos teikimo pradžios.
5.6. Likus 15 dienų iki Paslaugos teikimo pradžios datos neapmokėjus pilnos Paslaugos kainos ir/ar išreiškus pageidavimą nutraukti Sutartį ir atsisakyti Paslaugos, rezervacijos mokestis negrąžinamas.
- ATSAKOMYBĖ
6.1. Tuo atveju, kai Sutartis Paslaugos teikėjo nutraukiama vienašališkai dėl bet kokios nors priežasties arba netinkamai išpildytų įsipareigojimų, Paslaugų teikėjas grąžina Paslaugų gavėjui sumokėtą kainą.
6.2. Tais atvejais, kai Sutartis nutraukiama Paslaugų gavėjo vienašališkai, Paslaugų gavėjui nėra grąžinama sumokėta Paslaugos kaina.
6.2. Po rezervacijos mokesčio apmokėjimo, jei Paslaugos kaina nesumokama likus15 kalendorinių dienų nuo datos iki Paslaugos teikimo pradžios, rezervacijos mokestis negrąžinamas ir laikomas Paslaugos teikėjo nuostoliais.
6.4. Paslaugos gavėjas yra atsakingas už tikslių duomenų pateikimą, savalaikį atvykimą Paslaugų teikėjo nurodytu adresu į Paslaugų teikėjo veiklos vykdymo vietą.
- PRIVATUMAS
7.1. Paslaugų teikėjas duomenis apie Paslaugų gavėją gauna iš Paslaugų gavėjo. Siekdami sužinoti Paslaugų gavėjo tikrąjį amžių, duomenis šiam tikslui Paslaugų teikėjas saugos ne ilgiau nei 2 (dvejus) metus nuo to dienos, kai Paslaugų gavėjas paskutinį kartą prisijungėt prie savo paskyros, arba paskutinio sandorio įvykdymo dienos (atsižvelgiant į tai, kuri data bus vėlesnė).
7.2. Paslaugų gavėjo mokėjimo rekvizitai, elektroninio pašto adresai, telefono numeriai, nėra perduodami tretiesiems asmenims. Teisės aktų nustatytais pagrindais, Paslaugų teikėjas asmens duomenis apie Paslaugų gavėją gali teikti LR teisės aktų nustatyta tvarka kontroliuojančioms institucijoms.
7.3. Paslaugų teikėjas turi teisę naudoti Paslaugų gavėjo elektroninio pašto, Facebook profilio, telefono numerio duomenis išimtinai rinkodaros tikslais siekiant informuoti Paslaugų gavėją apie teikiamas paslaugas.
7.4. Sutikdamas su šiomis sąlygomis Paslaugų gavėjas leidžia Paslaugų teikėjui atlikti visus duomenų tvarkymo veiksmus automatiniu ir /ar neautomatiniu būdu, įskaitant, bet neapsiribojant registruoti, elektroniniu būdu apdoroti.
- KITOS SĄLYGOS
7.1. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos sutikimo su šiomis sąlygomis patvirtinimo internetinėje svetainėje dienos ir galioja iki visiško šalių tarpusavio įsipareigojimų įvykdymo. Sutikimo su šiomis sąlygomis data yra Sutarties pasirašymo data.
7.2. Šiai sutarčiai, jos formai ir aiškinimui taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai.
7.3. Šalys atsako už šios Sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
7.4. Jei kuri nors šios Sutarties sąlyga dėl kokių nors priežasčių yra panaikinama, pripažįstama neteisėta ar netaikytina pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, tai neturi jokios įtakos likusių Sutarties sąlygų galiojimui, teisėtumui ir vykdymui.
7.5. Visi ginčai ir nesutarimai, kylantys iš šios Sutarties ar su ja susiję, esant galimybei, bus sprendžiami šalių derybų būdu. Jei šalys nesusitaria per 30 dienų, ginčai bus sprendžiami kompetentingame Lietuvos Respublikos teisme.
7.6. Ši Sutartis gali būti pakeista ar papildyta šalių raštišku susitarimu. Šios Sutarties straipsnių pavadinimai yra naudojami tik Sutarties šalių patogumui ir neturi įtakos Sutarties teksto aiškinimui.